Tuesday, January 01, 2008

Start

En hoe is uw begin geweest?


De mijne is iets minder feestelijk geweest dan ik me had voorgesteld ..ik kreeg de kurk niet uit mijn bubbelfles.
Dat was even balen , ben zelfs naar de buren geweest met de fles in de hand maar die schitterden door afwezigheid.
Heb dus de draadjes voorzichtig weer om de kurk gedrapeerd en met zorg de fles weer in de koelkast gevlijd ....het was kennelijk nog niet de tijd voor deze fles.
Vandaag krijg ik visite en dan maken we die wel samen leeg , de opkikker verdienen we zeker , dat moet het lot bedacht hebben.
Photobucket
Ik ben om half 12 mijn bed ingedoken en heb natuurlijk wel het vuurwerk gehoord maar gek genoeg niet het eind van de top 2000 , ik moet dus heel snel in slaap gesukkeld zijn , het was ouderwets geknal en mijn hele kamer rook zeer kruidig...echt zo een nieuwjaarskruitdamp luchie.
Volgens mij hebben ze enorm veel verschoten want ik heb nog vaak de klappers horen gaan.
Photobucket
Tussendoor is Ruud nog even thuis geweest , weet ik , ben gekust en toen hoorde ik haar in de keuken rommelen , ze heeft een hoeveelheid oliebollen gescoored en nog ander etenswaar ...handig he , die komt in de loop van de dag wel weer binnen zeilen.
Volgens mij zeiden ze dat het leuk was geweest , maar dat weet ik niet geheel zeker.

De dag hier begon met de voorspelde mist die nu langzaam optrekt , ik heb een helder hoofd maar ben wel slaperig en de subtop 2000 op de radio ....das ook geen gekke muziek.

Happy New Year allemaal , we zitten in 2008.

4 comments:

Anonymous said...

Haha, ik lag ook te slapen, om kwart voor 12 hebben ze me wakker gemaakt. Gelukkig nieuwjaar An, en dat je je bubbels maar soldaat mag maken vandaag!

Anonymous said...

Hoi Anila, ik wens jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
fleurvh

Anonymous said...

Mijn haar stonk naar kruitdampen;-))
Een goed jaar An!
x

Anonymous said...

Ook de allerbeste wensen in 2008.

Gr. Jacqueline