Sunday, January 13, 2008

Veranderingen

Vanaf morgen gebeurt het ...
Photobucket
Mijn dagindeling gaat op de schop en anderen hebben meer over mijn dagelijkse bezigheden te zeggen dan ik zelf.
Dat zal iets worden om weer aan te wennen , om rustig in een lokaal te zitten en te luisteren naar de lesstof die wordt aangeboden.
Ik heb er zin in , andere materie , andere bedrijfstak , andere groep , verandering van spijs doet eten , een half jaar lang weet ik 4 dagen per week niet wat de dag brengen zal , ook spannend.

De woensdagen blijven vertrouwd en de weekeinden drukker , het sociale leven verplaatst zich naar de vrije dagen.
Ben heel benieuwd wanneer ik bloggen zal , blijft het de ochtend of wordt het later?
Photobucket
De tijd zal het leren.

4 comments:

Bieke said...

Spannend Anila...
Dat het goed mag bevallen!

Ga je nog wel tijd vinden om te bloggen?

Anonymous said...

ik denk dat je niet meer blogt, behalve op de woensdag!;-)))
Veel plezier en succes!

Anonymous said...

heavy hoor

SUcces en werk niet te hard grinnik

fleurvh

Anila said...

@Dames ...ik doe mijn best !