Friday, January 11, 2008

Voorbij

De koek is op dit is mijn laatste vakantiedag.
Photobucket
De tijd is omgevlogen en ik heb me prima geamuseerd in de voorbije weken , leuke dingen gedaan , genoten van mijn vrijheid.
Gisteren dacht ik dat het heel rustig zou worden zodat ik de kerstspullen terug zou kunnen doen in de dozen , maar echt niet.
Photobucket
Helemaal vergeten dat mijn haar eraf zou gaan en dat ik dus visite kreeg.
Het was heel erg gezellig en Jamil heeft ons goed geamuseerd terwijl zijn mama mijn haar ook nog van een hennapapje voorzag.
Hij is zo ontzettend guitig en heeft een grote voorliefde voor de computer van tante Rudya , hij weet ook heel goed hoe dat aan en uitgaat en waar heel wat van de knopjes voor dienen , hij wordt vast technicus ;-)
Photobucket
Jamil is een heel vrolijk jongetje dat zingend door het leven gaat en het wordt steeds leuker omdat hij nu ook van alles verteld , gezegend is met een enorm geheugen met een passie voor zijn treintjes , das voor jongens!
Photobucket
Stoer he!

3 comments:

Anonymous said...

Geef mij er ook zo één!;-))

Anonymous said...

Wat een schat, ik kan niet wachten tot Matthew ook verhaaltjes vertellen kan! Hoe oud is ie nu?

Anila said...

@Zus, hij is net 2 geworden.