Wednesday, January 16, 2008

Anders

Vandaag mag ik op de automatische piloot ..

Eigenlijk best prettig na twee volle dagen met indrukken en stil zitten luisteren.
De onderwerpen zijn boeiend , de groep is leuk , het bevalt goed om met totaal andere materie bezig te zijn.

Vandaag is het allemaal weer anders , vetrouwd en toch anders omdat het niet meer de voornaamste bezigheden zijn voor de dag , het is allemaal veel afwisselender geworden , ben wel benieuwd of er nog niewtjes zijn sinds mijn laatste werkdag zowat drie weken geleden.
Photobucket
Morgen heb ik vast weer wat te vertellen ;-)

2 comments:

Anonymous said...

Elke dag is best lastig he An?
Als e op mij gestemd kan worden voo weblog vh jaar, dan ze jij het wel even op S&K hé?
;-))))

Anila said...

@ Molly ...voorlopig duim ik dat we op je kunnen gaan stemmen!