Saturday, January 05, 2008

Freedom !

Ik ben weer wezen tuffen.


De Hema , de super , de Mediamarkt voor een scart kabel die ik al twee jaar nodig heb , de markt met alle oude bekenden , tot aan de oppas van Ruud toe .

Ik om ogen tekort en ben er zelfs ingeslaagd te verdwalen , er is dan ook zoveel verbouwd en veranderd in de jaren dat ik niet meer kon fietsen.
Gelukkig weet ik bij benadering welke kant ik uit moet , dus heeft het niet langer dan 10 minuten geduurd.
Heb daarbij ook een heel stuk van het Gaasperpark doorcrossed en dat was puur genieten.
Photobucket
Ik kom er zelfs extra vroeg mijn bed voor uit op zaterdag.
Freedom!!

6 comments:

Anonymous said...

Geniet ervan!!

Anonymous said...

Wow wow wow! Ik blijf het steeds zo heerlijk voor je vinden!
Wat moet dat toch een ander leven zijn!
Nu zouden we zelfs een keer er samen op uit kunnen trekken als ik tenminste een fiets met kindersteuntjes leen of zo. :D

Bieke said...

Zo plezant om lezen hoe je geniet van je herwonnen vrijheid ;-).

Maar die foto... is dat nu echt een foto genomen in Amsterdam???

Anonymous said...

zo leuk om te lezen hoe je geniet van je scootmobiel en je onafhankelijheid!

Anonymous said...

Oohh heerlijk An! Ik gun het je zo enorm en kan me helemaal voorstellen hoe je er van geniet!

@Bieke, het gaasperpark en de gaasperplas zijn werkelijk prachtig, ik weet niet of de foto ban het bankje daar genomen is maar kan het me wel voorstellen.

Nu ik dit tik herinner ik me weer die heerlijke verjaardagen van Ruud aan de plas...ja wij gaan deze zomer met onze kids ook die kant op!!

Anila said...

@ Dames geloof me ....ik geniet zoals ik in jaren niet gedaan heb.
En ja Bieke , de foto is echt in mijn "achtertuin" genomen.