Friday, January 25, 2008

Snel

Wat is de week omgevlogen zeg!
Photobucket
Het is nu alweer vrijdag en morgen kan ik uitslapen ..
Ik zeg kan , want ik weet nu al dat het niet zal lukken , ben nu helemaal gewend aan vroeg opstaan & bezig zijn dat het me heel erg zal verbazen als het zou lukken.
Verder heb ik heel veel zin om boodschappen te gaan doen en naar de markt te gaan , volgens de voorspellingen wordt het dit keer een droog weekeinde , dan heb ik er veel meer zin in.
Photobucket
De lessen bevallen me nog steeds heel erg goed en het verbaasd me , dat je zo snel went aan de hele dag stil zitten en luisteren , misschien ook wel omdat er heel veel input van de groep verwacht wordt , dus we heel erg actief zijn tijdens deze uren ...
De eerste conflicten zijn er ook al geweest en het is zeer boeiend te zien hoe dat opgelost wordt , vooral omdat ik me ervan bewust ben dat het ook een onderdeel van de training is , het groepsproces omdat men ervan uitgaat dat je conflicten met clienten ook aan moet kunnen en tot een goed einde moet zien te brengen.
De docenten kijken er dan ook naar en volgen vol belangstelling het proces.
Photobucket
Vandaag hebben we de laatste keer de voorstelronde , dan kennen we alle docenten en de tweede week achter de rug.

2 comments:

Bieke said...

je klinkt zo heerlijk content ;-)

Anonymous said...

Ik weet niet wat je aan het doen bent maar het klinkt goed

groetjes
fleurvh