Monday, January 14, 2008

Dryrun

Gisteren op pad geweest om de weg te verkennen naar "school".
Photobucket
Natuurlijk wist ik de weg wel maar met de scoot was het totaal iets anders , de fietspaden in deze wijk zijn super hobbelig en niet bepaald excellent onderhouden , vandaar dat het zaak was om de hobbels en bobbels te bekijken.
Photobucket
Het viel niet tegen , behalve de helling langs de metro bij de toko , al rijdende bedacht ik me dat het prima gaat als het niet glad is maar bij gladheid had ik visioenen van mezelf en scooty in de plomp , dat moest dus nader onderzocht worden.
De " school" in rap tempo bereikt want na de toko is de weg erheen prima onderhouden en dat scheelt enorm en tegenover het gebouw is er een oversteekplaats .
Photobucket
Op de terugweg even de Praxis ingedoken en mijn koopzucht beheerst , moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe lang dat zal duren als ik er dagelijks langs moet want ze hadden schitterende blauwe, indigo , turkoois en zeegroene accesoires , heaven dus!
Photobucket
Bij de toko de autohellingbaan genomen en bedacht dat het mooi en aardig is als het licht is maar dat ik daar niet wil rijden in de schemering.
Ben toen het hoofdgebouw in geweest , geklept bij de balie en naar een mooie fototentoonstelling gaan kijken , per slot van rekening heeft het gebouw de grootste collectie naoorlogse moderne kunst buiten een museum en geloof me , het was de moeite waard.Photobucket In overleg met de bewaking ben ik toen de lift waarin ik vastgezeten heb weer uit gaan proberen en joepie zonder het mandje achterop pas ik er wel in!
Dat scheelt me hachelijke avonturen bij gladheid.

Al met al ga ik vandaag met een gerust gevoel op pad.

2 comments:

Anonymous said...

Mens, wat ben je toch heerlijk op pad!!!
Hoe was het vandaag An?

Anila said...

@Molly , heel rommelig zoals een eerste cursusdag hoort .....enfin , morgen beter!