Tuesday, January 29, 2008

Rijen rijen rijen

Het rijden op de scoot brengt allerlei ontdekkingen te weeg.
Photobucket
Bijvoorbeeld dat je veel eerder handschoenen aan moet dan op de fiets , vanwege de snelheid en dat ik mijn oren moet bedekken vanwege de wind.
Ik ga niet zo ver om bij koud weer een dekenzak om mijn benen te willen maar als je een slechte circulatie in de benen hebt , klopt ook dat wel.

Ik krijg nog steeds heel erg veel opmerkingen vanwege het stoere uiterlijk van het model en heb veel bekijks , vooral als ik langs scholen rijdt krijg ik heel veel bewonderende opmerkingen van de jongens.
Photobucket
Opvallend vind ik ook het aantal mensen dat perse op het fietspad loopt terwijl er een heel breed trottoir naast ligt , ook dat niemand reageert als je toetert en rustig door blijft lopen.
Ik vraag me dan af of ik dat allemaal ook deed toen ik zelf nog nergens last van had en echt ik weet het antwoord niet , ik vermoed dat ik niet roomser dan de paus was.
Photobucket
Maar het is voornamelijk leuk , mijn gang gaan , bijna overal in te kunnen en ja er blijven wat obstakels , een te smalle deur , iemand die soms een deur voor je moet openhouden maar ook de leuke gesprekken die ik met allerlei mensen heb die ik tegenkom. Het is alsof ik uit mijn coccon ben gekropen.

Als je me ziet rijden , zwaai maar eens , ik zwaai beslist en uitbundig terug ;-)

2 comments:

Anonymous said...

Ik heb je niet gezien vandaag An!

Anila said...

@ ...en ik uitbundig zwaaien naar idereen die naar me keek!