Thursday, January 24, 2008

Woensdag rustdag

Zo voelt dat ,na alle nieuwe indrukken .

Dan mag ik weer even op routine en word ik bijgepraat over het wel en wee in de toko.
Photobucket
Gisteren heb ik afgesproken dat ik later ga beginnen , ik heb nu per slot het vervoer weer in eigen hand , daarbij komt dat ook het administratieve gedeelte dat ik dan zo vroeg in de ochtend deed anders verwerkt wordt zodat ik minder te doen heb en dan is het toch effectiever om langer te blijven.
Wat ik wel zal missen is de ochtendstilte , het is zo heerlijk als er nog een uur lang niemand anders is , ik vind dat zo een geweldig rustig begin van de dag.
Photobucket
Vandaag mag ik weer achter de pc schuiven maar dan op school.
Ik neem mijn eigen reserve toetsenbord mee , dat is wat makkelijker en op die manier kan ik sneller en pijnloos typen omdat op een ergonomisch toetsenbord de toetsen verder uit elkaar liggen (en het blind typen gaat dan ook automatisch!)
Photobucket
Goh , wat gaat een week snel om he , als je genoeg te doen hebt.

1 comment:

Anonymous said...

Time flies An, wanneer je het druk hebt en naar je zin!