Monday, January 21, 2008

Kunst?

Ha, de dochter is aan het veranderen geslagen.
Photobucket
Zomaar , uit het niets heeft ze besloten de logeerkamer weer eens tot loungeplek voor haar en de haren te veranderen.
Ach , na wat reserves moet ik toegeven dat het wel handig is , minder volk in de woonkamer wanneer ik slapen wil , das een groot voordeel.
Eerst moest er iets aan de wand gedaan worden ....
Photobucket
Maatlint kwamen de dames halen , een potlood en werd druk geschetst op de muur.
De dag erna zijn ze aardig wat uren bezig geweest , daarna werd er gesleept , nagedacht en aangesleept.
Photobucket
Het resultaat bevalt de dames en de lounge werd dit weekeinde stevig ingewijd , enfin , dat beviel iets minder gezien mijn conditie.
Nu mogen ze de muren nog witten ....nadeel van verslepen van de meubels.

Je komt altijd meer tegen dan je bedacht had.

6 comments:

Anonymous said...

kunst????

fleurvh

Anonymous said...

Ik las pas in Quest dat gevoelige mensen niet van abstracte kunst houden.
Ik vind dit dus niet mooi.


groetjes fleurvh

Anonymous said...

Leu gedaan Ruud!!
Blauw is niet mijn kleur, maar lekker creatief geweest!!!!

Anonymous said...

Heel decoratief, en niemand anders dan zij en haar gezelschap moeten het mooi vinden, is 't niet? Gezellig is het in ieder geval.

Anonymous said...

blauw is wel mijn kleur

fleurvh

Anila said...

@ Allemaal , zal de complimenten doorgeven .
Blauw, tsja , die kleur is natuurlijk hier in huis niet weg te denken ...............