Tuesday, January 22, 2008

Het weer

Hollandser kan zowat niet , praten over het weer.
Photobucket
Maar wat een rotweer was het gisteren zeg, ik heb volgens mijn genoeg water over me heen gehad om voor de rest van de maand geen druppel meer te willen zien , jammer genoeg is dat Utopia omdat ze voor de rest van de week weer hemelvocht in petto gezien hebben.
Photobucket
Vandaag , zeggen ze , blijft het vermoedelijk droog , zelfs de zon zou soms even komen piepen ...ben reuze benieuwd.
Het zou mij en de groep wel uitkomen , want vanmiddag gaan we op stap in hartje Kalverstraat naar het Amsterdams Historisch.
Ik heb er best zin , alleen vraag ik me af , wat er voor nieuwe uitdagingen voor de scooty-An combinatie in petto zijn.
Photobucket
Maar ik ben niet alleen , dat wordt dus lachen.

@ alle fotos met dank aan de onbekende fotograaf ;-)

3 comments:

Anonymous said...

Het is vandaag koud, maar prachtig weer!

Anonymous said...

Haha, leuk Sunlover Tours op de achtergrond

Kees

Anila said...

@Kees , Zag je het ook , ik moest er om lachen !