Thursday, January 03, 2008

Actie!

Kom op , trek je luie bast de deur uit en kom in actie!

Ik spreek mezelf er maar op aan want eerlijk is eerlijk , ik heb totaal geen zin de kou in te gaan.
Sinds de verwarming hier in het pand weer naar behoren functioneerd is mijn huis een zeer behaagelijke cocoonplek geworden.
Maar , het stalen ros roept en ik moet de rentree nog onder de knie krijgen want tot nu toe heb ik mazzel gehad dat er steeds iemand bij de hand was om de glazen schuifdeur beneden voor me open te krijgen.
Al borrelend en wel kwam de Sinees met een voorstel dat ik nog moet uitproberen , als het werkt is het een simpele manier en kan ik alle extra hulp omzeilen.
Photobucket
Er zijn nog genoeg plekken in de buurt die ik nog niet bezocht heb , dingen waar ik opeens aan denk , dus avanti!
Alleen ik ben nog zo duf , want ik was weer veel te vroeg wakker , de douche in en dan even snoozen op de bank , daarna op pad lijkt me de beste optie.
Photobucket
Nog even een lijstje maken is ook geen slecht idee.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

4 comments:

gerdi said...

Hoi Anila,

Wat toevallig! Het plaatje van die man met zijn stalen ros, komt hier vandaan. Het is een leuk , klein bedrijfje met nog een echte fietsenmaker. Hij is tevens de vader van een collegaatje van mij.
Nogmaals, kleed je goed aan hè!

Anonymous said...

Ja dat eeuwige schuldgevoel als een mens niets doet

fleurvh

Anonymous said...

je geniet met volle teugen van je stalen ros hé?
Ehhh....blijf je nog steeds elke dag schrijven A?;-))

Anila said...

@ Gerdi ..kwam bij toeval het plaatje tegen en ik vond het gewoon schitterend om te gebruiken!
@ Fleur , ja he ik heb na zoveel dagen echt het gevoel dat ik eruit moet want het kan toch.
@ Molly , het is en blijft een zegen die vrijheid om ervandoor te gaan wanneer ik er zin in heb.
Ondanks de kou was het schitterend.