Monday, January 28, 2008

Te vroeg

Over het algemeen is het bekend dat hoe zuidelijker je wieg gestaan heeft hoe minder de klok je leven beheerst.
Photobucket
Voor mij gaat dat niet op , want ik ben altijd te vroeg.
Allereerst heb ik een ingebouwd wekkersysteem , ik ben altijd voor de wekker wakker , al heb ik nog zo weinig geslapen.
Het kan heel irritant zijn , hoewel ik er meer voordelen van heb , bij een dutje op de bank bijvoorbeeld.
Photobucket
Beslist onhandig is de interne klok op dit moment want mijn activiteiten zijn veranderd , ik hoef geen enkele dag meer zo ellendig vroeg op te staan maar de klok heeft zich nog niet aangepast , ik word prompt elke ochtend tegen 5 u wakker , heel soms val in in slaap maar vaker nog kan ik daarna geen oog dicht doen.
Photobucket
Ik luister naar de muziek op de radio , lees wat maar meestal ben ik rond half 6 echt wel uit bed en onder de douche.
Photobucket
Enfin mijn correspondentie vaart er wel bij en dit blog.
Dat is de reden waarom ik ondanks alle drukte nog steeds in de vroege uren achter de pc zit .
Rustig is het wel .

2 comments:

Anonymous said...

Ik ben regelmatig opgejaagd en neurotisch door de klok.
Volgens mij kan ik beter aarden in het zuiden
Gelukkig zit mijn dochter op een school waar veel mengelingen van culturen aanwezig is.
Ik ben altijd de enige Nederlander die te laat komt.

Er zit een Mexicaans meisje in mijn dochter's klas die komt altijd te laat is heel normaal. Ik voel me niet zo wereldvreemd dan gelukkig hahahahha



fleurvh

fleurvh

Anonymous said...

ja hé hé zo vroeg als jij is niemand op An;-))