Saturday, January 26, 2008

Zaterdag

En ik heb uitgeslapen , niet te geloven.

Ondanks het feit dat ik heel vroeg erin ben gekropen , een tijd heb liggen lezen en voor 23 u het licht uitdeed werd ik pas om 7.30 wakker !
Dat is voor mij een flinke ruk .
Photobucket
Vandaag is dus helemaal aan mij , behalve wat shoppen ga ik alleen maar wat tv kijken en lezen , want dat schiet er op dit moment bij in .
Ik mis het enorm maar savonds heb ik er totaal geen behoefte aan behalve dan een bladzijde of 2 voordat ik ga slapen want dat is nu eenmaal mijn slaapmiddel.
Photobucket
Eigenlijk heb ik ook niet erg veel te melden , zelfs dat ik oke , mijn hoofd is met heel andere dingen bezig.
Het kind gaat zo de deur uit naar haar werk , ik ga heerlijk ontbijten en daarna ga ik op pad.

Fijn weekeinde!

1 comment:

Anonymous said...

Lekker zo'n lange nacht An!
Fijn weekend to you too;-)