Thursday, January 31, 2008

Storm

He bah voor vandaag is er een storm voorspeld..
Photobucket
Hm , daar zit ik nu minder dan ooit op te wachten vooral de voorspelde windstoten zijn niet bepaald een leuk vooruitzicht.
Ik moet namelijk een heel open stuk langs de snelweg en de laatste keer dat er een behoorlijk wind stond merkte ik dat de scoot en ik toch wel wat last ervan hadden.
Slagregens , temperatuur van rond de 3 graden tijdens de buien, die een winterskarakter hebben , ik ga bijna terug verlangen naar busje komt zo ...
Photobucket
Nee hoor , ik vind het wel heerlijk al die frisse lucht en het is nog droog in de ochtend , al hoor ik de wind almaar harder worden , dat is niet zo een ramp.
Op de radio hoor ik een toepasselijk lied , het loeit in de stilte voor de storm.

En zo is het maar net.

3 comments:

Anonymous said...

Ik ben ziek, dus ik heb nrgens last van;-))

Anonymous said...

Nou An, je zal t weten vandaag dat je weer in het land der mobielen leeft. ;-) Hopelijk valt het je allemaal mee. Heb net een hele ruk blogs van je gelezen. Ik weet niet wat ik gedaan heb de laatste weken, maar mijn netwerk heb ik wel een beetje verwaarloosd geloof ik.

Jij houdt het maar wel allemaal vol, het bloggen, scooten, studeren...chapeau!

Anila said...

@ Molly , beterschap , maar je hebt dus echt niet veel gemist, hahahhahah
@ Eve wat leuk dat je bijgelezen hebt , en geloof me ik geniet van al die drukte , heb echt niet het gevoel dat ik mezelf voorbij loop.