Friday, January 18, 2008

Excursie

Ja , je leest het goed.
Photobucket
Vandaag ga ik op excursie , ;-) het is een werkbezoek aan een van de stageplaatsen waar ik later dit jaar een maand mee ga lopen.
Vandaag mag ik naar de Marktplein van het DWI in Nieuw West, ik ben er ooit geweest en het is een enorm grote afdeling , dus ik ben ontzettend benieuwd.
Als je een groep mensn hebt die lang niet op school gezeten hebt moet motiveren is lang stil zitten geen optie dus het idee om met ze op pad te gaan is heel erg aanlokkelijk.
Photobucket
Ik heb geplanned dat het busje met ophaalt met de scoot erbij want er moet daar genoeg gelopen worden en ja dat gaat niet lukken anders , ik vraag me toch echt af hoe ik dit had moeten doen zonder .
Gelukkig is er goed voor me gezorgd door de voorzienigheid en gaat AN dus op pad met haar blauwe duivel.
Photobucket
Hoe dan ook , ik geniet van dit alles en met mij de groep.

1 comment:

Anonymous said...

Marktplaats staat onder mijn favorieten;-)))
Leuke excursie geweest An?