Wednesday, January 09, 2008

I.M

Get Down Tonight Lyrics
Artist(Band):KC & The Sunshine Band
Photobucket
Baby, babe, let's get together.
Honey, hon, me and you.
And do the things, ah, do the things
That we like to do.
Do a little dance, make a little love,
Get down tonight.
Get down tonight.
Do a little dance, make a little love,
Get down tonight.
Get down tonight.
Baby, babe, I'll meet you,
Same place, same time.
Where we can get together
And ease up our mind.
Do a little dance, make a little love,
Get down tonight.
Get down tonight.
Do a little dance, make a little love,
Get down tonight.
Get down tonight.

Do a little dance, make a little love,
Get down tonight.
Get down tonight.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.
Get down, get down, get down, get down,
Get down tonight baby.

In gedachten zie ik je staan , mijn neef gek van deze band , swingend en zingend.
Jij hebt me de mooiste herinneringen aan deze band gegeven.
Charles Huisden ,onze Boy , 46 jaar oud werd je maar.

1 comment:

Anonymous said...

Veel te jong!
En KC brengt mij even terug naar woeste disco avonden;-))