Monday, December 31, 2007

De drempel

Voor mijn gevoel ben ik die al over gegaan ...
Photobucket
Mijn verwachtingen voor 2008 zijn met een knal al een stuk beter omdat het vervoer nu binnen handbereik voor de deur staat en ik tel elke dag meer zegeningen erbij op!
Photobucket
Er zijn natuurlijk ook dingen waar ik met mijn neus opgedrukt word , dat ik nu ook buiten weer alleen ben , dat was de laatste jaren zelden zo omdat er altijd wel een chauffeur of medepassagiers waren.
En dat is eerst wennen , maar gisteren merkte ik dat ik op een rustig fietspad luid zat te zingen op het ding.
Opvallend vind ik ook de manier waarop anderen contact met je maken .
Op het fietspad rijdend , heb ik nauwelijks contact met mijn mede weggebruikers , zodra ik me op een voetpad beweeg of over een voetgangers gebied ga , krijg ik totaal andere reacties.
Sommige mensen zijn geirriteerd omdat ze voor je opzij moeten of omdat je hun weg doorkruist maar anderen zijn juist heel vriendelijk en knopen een praatje aan en dan bedoel ik niet op de kijk-eens-wat-een-zielige-mevrouw-manier maar juist vol belangstelling omdat het zo een ongewone kar is , dus ik kennelijk heel stoer overkom.
Photobucket
Gisteren ben ik op bezoek geweest bij mijn nichtje , voor het eerst weer sinds de opnames voor de ruil maar nu helemaal zelfstandig , zoals ik vroeger op de fiets erheen ging. Mijn neef had me niet zien aankomen en zag later de kar in de hal staan , hij bekeek me eens en vroeg of ik al een lidmaatschap had aangevraagd en mijn leren jack had besteld bij de Amsterdamse Hells Angels , kijk zo stoer bedoel ik !

Zometeen komt mijn hulp en krijgt mijn huis volgens de Su traditie de oudejaarsschoonmaak , daarna ga ik oliebollen bakken en verder verheug ik me op mijn jaarlijkse soloviering.
De bubbels liggen al koud , de hapjes zijn al ingeslagen.
Photobucket
Let the good times roll...........ik ga het jaar zeer gloedvol uitluiden!!

6 comments:

Anonymous said...

De beste wensen An. Dat 2008 maar het jaar mag worden van een zich immer vergrotend levensruim. :D

gerdi said...

Hoi An,
Ik wil je even zeggen dat ik dagelijks geniet van je leuke stukjes. Wat kun je toch gezellig schrijven.
Ook fijn om je weer te lezen bij AO.
Verder wil ik jou en je dochter een heel gelukkig, gezond en vrij 2008 toewensen.
Wat zul jij een schik hebben als "Hell's Angel"!

Anonymous said...

een fijne avond An!!!
x

Anonymous said...

'n Beetje laat, maar ik moet je van harte feliciteren met je stoere tuf Ann, die helemaal, zelfs qua kleur bij je past!!
En nu met een vaart 2008 in!!

Anonymous said...

kfa149xr

rzheopec

f39s020t9d

d2pjf1k7

osq3iwag

Anonymous said...

qhx6esyo

ee5u1dng

f54yewr4t536

p3bb0h0a

jxhbq2x1