Saturday, December 15, 2007

Verbijstering

Gisteren is mijn dag niet bepaald goed gelopen , ik heb me echt heel klote gevoeld door een opmerking die ik kreeg.
Nee , niemand is onkwetsbaar , dat feit is heel goed onder mijn neus gedrukt gisteren.

Gelukkig heb ik stoom kunnen afblazen , mijn nichtje kwam langs en we hebben de hele nacht doorgehaald en het was reuze gezellig!
Vanmorgen waren we laat wakker natuurlijk en zijn de bank opgekropen en weer aan het beppen geslagen.
Plotseling ging de bel en er stond een dame met een pakket.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Schitterend he , wat ontzettend lief vooral omdat het van een stel mensen komt die me dit van harte gunnen.
Dat is nog eens de andere manier van omgaan met je medemens!

5 comments:

Anonymous said...

Natuurlijk is niemand onkwetsbaar An!
Wat lief, zo'n pakket zeg!
Er wordt aan je gedacht;-))

Anonymous said...

van wie komt deze goedheid???

fleurvh

Anila said...

@ van ELDERS .....
Ik ben echt totaal verrrast erdoor!

Bieke said...

Zo zie je maar... wie zijn sporen nalaat (en dat bedoel ik uiteraard in positieve zin) wordt niet vergeten ;-)
Het is je van harte gegund An!

Anonymous said...

je hebt sporen en sporen;-))


fleurvh