Saturday, December 08, 2007

Moeder

Hallo mam , ik hoorde dat je terug bent uit het ziekenhuis.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
-Ja, en nu zit ik te wachten...
-Waarop dan ?
-Nou op de dingen die komen gaan.
-Maar wat bedoel je ?
-Ik wacht op wie langs zal komen , wie zal bellen en o ja ik heb een fantastisch boeket gekregen.
-Zooooooooo , jij bent verwend , en wie was de gulle gever?

En dan volgt een hele beschrijving van de bloemenhulde en vertelt moeders me eindelijk dat die van een van mijn nichten & haar gezin komt.
Ze is er duidelijk blij mee .
Ik had niet verwacht dat ze zo helder zou zijn na het grote avontuur en dan hoor ik ook dat ze de operatie onder epiduraal heeft ondergaan , met de ruggenprik dus.
Dat is de reden waarom ze zo vlot naar huis kon maar ze heeft toch wel wat kritiek want ja er zit geen pleister op de wond , ze zeggen dat het niet nodig is...
Tsssss al die rare dingen die ze tegenwoordig bedenken.
Ik krijg ook geen antwoord of de hechtingen zelf oplossen of hoe het verder moet.

Geeft allemaal niet , mijn moeder is weer thuis na haar operatie en wonderlijk helder over van alles en nog wat.
Ze verteld me uitgebreid hoe de prik in haar hand van de vloeistof heel erg pijn deed en dat ze dat helemaal niet leuk vond.
Op de vraag of ze nu nog pijn heeft geeft ze totaal geen antwoord , het zal dan dus niet.
Ze doet de groeten aan Ruud en zegt dat ze trots is dat ze het zo goed naar de zin heeft bij Ikea en fotos maakt , maar dat ik snel een paar van de plaatjes van haar kleindochter moet sturen , daar heeft ze recht op.
-Ja mam ik zal vragen of ze een paar voor je afdrukt.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ze is weer thuis en heeft praatjes .
-dag mam ...tot gauw .
-Ja en vergeet die fotos niet!

4 comments:

Bieke said...

'k vind het een mooi stukje An...

Anonymous said...

Welkom thuis!
Vergeet je de fotos niet An?;-))

Anonymous said...

ja mooi stuk

fleurvh

Anonymous said...

Gelukkig dat ze er zo goed uit is gekomen An.