Tuesday, December 25, 2007

Afzien

Mijn lijf heeft besloten dat het vandaag rust wil , het is tijd om af te zien.
Photobucket
Gelukkig kan dat ook gewoon want ons kerstdiner houden we op kerstavond en het was weer heel erg lekker al zeg ik het zelf.
Ik ben ook schandalig verwend en ik heb heel erg gelachen om de pump & brush , de bakkwast die heel vreemde associaties gaf!
Photobucket
Het was beregezellig en ik heb enorm genoten van het dierbare gezelschap.
Tuurlijk kreeg ik ook weer een moose voor de collectie , deze keer in de vorm van een sneeuwbol.

Toen ik savonds laat achter de pc kroop vond ik de mail uit de rots met trouwfotos van Bjorn & Ginet , het commentaar erbij van de Sinees was onbetaalbaar!
Vind je ze geen droompaar?
Photobucket
Ik wens iedereen een heel goed Kerstfeest.
Vandaag koester ik de bank!

2 comments:

Anonymous said...

Ik ben nu de bank aan het koesteren An!
Fijne dag ehad?

Anila said...

@ Molly , ja ik ben er nauwelijks vanaf gekomen ..de bank en ik waren bijzonder intiem gisteren.
Ik heb nog naar de buis zitten loeren , heb meegezongen , gelachen om de koningin en gesnifd bij een heel sentimentele kerstfilm.
Het was echt een moorddaggie!