Tuesday, December 18, 2007

Anila is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat .

Ik ben er al opgewezen , ik ben laat vandaag!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Het heeft verschillende reden.
Ik heb voor het eerst sinds weken weer eens een goede nachtrust gehad en ik heb uitgeslapen tot 10 uur toen ik wakker gebeld werd.
Daarna heb ik dingen moeten regelen die allang op mijn to do list stonden en zo ben ik de tijd helemaal uit het oog verloren.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Daarna ben ik achter mijn pc gaan zitten en heb een heleboel mails weggewerkt , het waren er veel meer dan ik verwacht had ; maar ik ben nu weer bij met de correspondentie , de planning & invulling van mijn vakantie in januari.
Toen moesten alle blogs en fora bezocht worden en nu ontdek ik opeens dat het al middag is!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Time flies when you are having fun with a clear mind.

8 comments:

Anonymous said...

wens je vannacht weer zo'n nacht;-))

Bieke said...

Het is wat, zo'n virtueel leven ;-)

Anila said...

@ Ja he ,ik wens het mezelf zeker ook toe , Molly , het zijn ook heftige tijden geweest ..
En Biek , virtueel of niet , het houdt me van de straat :D

Anonymous said...

die Bieke zegt het weer zo treffend

Ik ben zo'n gewoontedier elke dag ga ik het hele rondje af. Of het een leven is, dat weet ik niet. Misschien kan daar eens over gelogd worden.

fleurvh

Anonymous said...

Haha, lijkt me een goede reden om te laat te zijn; alleen mijn baas zou er minder blij mee zijn. Uitslapen en dan blogs en fora lezen.
Jij maakt werk van je blog Anila!Maar ehe, virtueel of niet, je komt toch nog wel op straat :)? Hoewel het nu wellicht wat frisser is dan je zou willen.
C.

Anila said...

@ C , ja hoor ik kom nog steeds wel eens ergens met het busje-komt-zo , ik werk op dit moment 3 dagen per week dus soms moet ik er echt wel uit , koud of niet!

Anonymous said...

Het is mij te koud. Ik zit het liefst de hele dag in mijn hol. NOg even en dan godzijdank vakantie.

Ik meld alvast dat ik er morgenochtend niet ben,dus wees gerust je mag wat later bloggen.

Liefs, fleurvh

Anonymous said...

Ik ben morgen vrij Anila. Jij moet dacht ik werken.
Ik kijk morgen zeker of je wat geschreven hebt. :D
Enne...fijne nachtrust. :*