Sunday, December 09, 2007

Blues

Soms heb je het opeens the Blues.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Sinds gisteren heb ik er last van en ik baal ervan want het doorkruist mijn plannen .
Zat ik `s ochtends nog enthousiast te vertellen dat je zo een bui goed kunt verjagen met harde muziek waarbij je luid meekweelt , op dit moment werkt dat trucje dus niet.

Ik ben gewoon van slag , omdat de buitenwereld effect heeft gekregen op mijn binnenwereld en dingen opgerakeld zijn die ik liever niet naar boven had gekregen.
Onverwerkte boosheid , onlustgevoelens waar ik toch niet veel aan kan doen , er valt niet tegen aan te redeneren en daarom voel ik me zo machteloos.

En lichtelijk verslagen , omdat ik het niet voorkomen kan en bij tijd & wijle kan je simpelweg niet om mensen en hun ideeen heen , want je hebt ze zelf ooit toegelaten.
Hun invloed gaat verder dan je ooit voor mogelijk hebt gehouden en dat doet pijn , vooral omdat het niet alleen mij raakt.
Dat zou ik veel beter kunnen behappen.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Let dus maar even niet op mij , ik heb ze .....de blues.

4 comments:

Anonymous said...

Ik heb dit bericht al een paar keer bekeken, nog geen reacties. Het is altijd lastig om een reactie te geven als iemand in een depressie zit. Ik ben zelf ook niet de meest opwekkende persoonlijkheid, maar daarom wil ik je toch een hart onder de riem steken..

ook dit gaat weer voorbij

groetjes fleurvh

Anila said...

@Fleurtje , wat ontzettend lief van je!
Ik ben al een heel stuk opgeknapt door mijn buuf die een kerstboom voor me gehaald heeft , mijn vriendin die me opgehaald heeft om samen bij een andere te gaan borrelen ....en dan denk ik ....wat zeur ik ...
Heerlijk gespuid en de twee hebben me even weer met wat tip en truuks van het nare gevoel afgeholpen.
Meiden , jullie zijn kanjers!!
Alle 4!!
xxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

Ach An, ik ben blij dat de blues weer een beetje rozig geworden is.
Iedereen heeft wel eens de blues;-)
Geniet van je kerstboom, morgen een foto hé?
x

Anila said...

@Molly...Dat kan nog effe duren , de boom is het allerlaatste ..
Ik moet nog beginnen met de vensterbank enz enz.
Mijn hulp is nu aan het kuizen en als ze weg is ...ga ik beginnen ..
Het zal dus ergens in de loop van de week worden ;-)