Thursday, December 06, 2007

Mijmeringen

Heel vroeg , voor ik ga werken schrijf ik de blogs.
Het huis is stil , de radio aan en ik overdenk waar het onderwerp zal zijn.
Vandaag weet ik het echt niet , geen flauw idee waar mijn gedachten me heen zullen brengen.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
De kersttijd is nu voor de meeste mensen begonnen , want die rooie is het land uit.
Hoewel ik het me voorgenomen had ben ik nog steeds niet begonnen met versieren.
Wie weet komt het er vanmiddag van , vooral als het busje me bijtijds afzet zou het er weleens van kunnen komen want mijn vingers jeuken wel.
De banken verplaatsen , wat extra lichtjes op tafel , ik heb er zin in.
Natuurlijk komt het ook omdat het nu zo vroeg donker wordt , de drang om dan gezellig lichtjes aan te doen wordt dan veel groter.

Als je door onze wijk heen wandelt ruik je ook de openhaarden , dat zijn de dingen die ik mis nu ik niet meer fiets en ook de ijle lucht als het licht gevroren heeft.
Ben nog steeds in de wachtstand voor de scoot , onderhand kunnen de maanden me niet snel genoeg voorbij gaan.

Heeft u al goede voornemens voor het volgende jaar??

1 comment:

Anonymous said...

Ik denk dat ik maar eens slechte voornemens ga doen komend jaar


fleurvh