Wednesday, December 19, 2007

Lood

Dat heb ik vandaag in mijn schoenen , domweg mijn eigen gewicht in lood in de schoenen.

Zolang als ik werk is dit voor het eerst dat ik me zo voel op een dag dat ik werken moet , iedereen kent het ik-heb-geen-zin-om-naar-de-baas-te-gaan gevoel.
Alleen is dit reeel anders , want de vorige week eindigde nou niet wat je gezellig noemt.
Vandaag begin ik aan de nieuwe werkweek en ik heb er doodgewoon geen trek in , het is nou niet bepaald de plek waar ik wil zijn.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Op actie komt reactie en iedereen heeft nu wel zijn zegje gedaan , desondanks is het niet een goed gevoel , ik ben misselijk , heb weer heel erg slecht geslapen.
Maar ik ga wel , want ik moet en ik ben nog nooit voor iets onaangenaams op de loop gegaan.
Vandaag zal ik voor het eerst van mijn leven de moed ergens uit mijn ziel en mijn tenen vandaan moeten halen.

Nog vijf dagen heb ik te gaan voor dit jaar en dan begin ik aan iets totaal anders , maar dit deel blijft ernaast en het voelt niet veilig en vertrouwd.
Er is wezenlijk iets veranderd.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
De tijd tikt door .
I will survive , for I have too!

8 comments:

Anonymous said...

Op iedere werkplek is wel iets, maar ik kijk er toch nog altijd met plezier aan terug!
Ik hoop dat het achteraf was meegevallen voor je en de sfeer weer een beetje is terug gekeerd.
Jacqueline

Anonymous said...

Ook deze dag gaat voorbij..
Hang in there woman !

Anonymous said...

Sterkte Anila. Sterkte.
Kom af en toe maar eens gezellig op het web kijken als je tenminste de tijd hebt ervoor.

Anonymous said...

An, heb ik iets gemist w.b. je werkzaamheden?
Wat ga je voor nieuws doen dan?
Jammer dat je nu zo naar je werk moet!

Anonymous said...

Naar het werk ga je niet om vrienden te maken, maar om GELD te verdienen. Helaas kun je niet zonder geld leven. Maak je er vrienden, dan is het mooi meegenomen, zoniet.......het zij zo!! Maar je zult zien dat het meevalt!!

Anonymous said...

hoi Anika wat Feline al zei; deze dag gaat voorbij. Ik heb vanmorgen ook niet lekker gewerkt. Barstende hoofdpijn en toen dacht ik hetzelfde als Feline.

Nog een paar daagjes dan vakantie
De laatste loodjes, ik heb het altijd vlak voor vakanties dat ik in elkaar stort.

fleurvh

Anonymous said...

Ging het een beetje An?

Anila said...

@Jacq , sommige dingen maken het moeilijker dan je prettig vind en dan vertroebeld de sfeer.
@Feline , dag dag ging om en ik sta nog steeds;-)
@Carina , ik was er dat zag je!
@Molly , ik ga via het DWI een opleiding doen , eens over de grenzen heen snuffelen , wie weet waar ik nog terecht kom .
@Sistermine , in zaken als autos en geld verdienen , soms maak je inderdaad vrieden , soms niet.
@ Fleur , bah van de hoofdpijn , ff doorbijten dan heb je het ook rustiger , sterkte he.
@ dames ....thx voor alle steun!