Friday, December 28, 2007

Wheels!

Lang gewacht , niet gezwegen , bijna niet meer verwacht en toch gekregen!!

Het is bijna alsof ik droom behalve de spierpijn van mijn eerste , nogal avontuurlijke rit , die me eraan herinnert dat niet als wat blinkt goud is.

Gisteren werd ie afgeleverd aan mijn werk omdat het beter uitkwam en maar 1 persoon wist ervan omdat ze toevallig s morgens ernaar gevraagd had , toen verraadde mijn grijns me.
Maar eerlijk is eerlijk , ik was gewoon bang dat er nog iets tussen zou komen maar het is er echt , blauw , groot en snel :SCOOTY !
Photobucket
Ik ben dolblij en kon er gelijk op naar huis.
Dat ging ietsje anders dan ik me bedacht had ....
Eerste hobbel , ik kwam vast te zitten in de lift richting metro en de bewaking moest me bevrijden ...gelukkig schoot het ding opeens los en kon de deur open , we hebben toen samen besloten dat ik voortaan de hellingbaan maar nemen zal.
Tweede hobbel , ik nam ergens een iets te korte bocht , tjsa het is breder van achteren dan van voren , maar hoe breed weet ik nu , ik heb kennis gemaakt met het gras langs de weg ..oeps!
Derde hobbel , de electrische deur beneden in de hal.
Die gaat te snel dicht en het sleutelgat zit in het bellenbord dus ik heb te korte armen , na ettelijke pogingen waarbij ik de deurstijl meenam (zelf weer op de plaats gedrukt ) heb ik aangebeld en heeft de buurjongen me geholpen , als een echte gentleman.
We hebben heel erg moeten lachen want ook voor hem was het geen makkie , maar dat wordt nog flink wat oefenen.
Photobucket
Vandaag ga ik weer manmoedig op pad en wie weet waar ik zal belanden.

4 comments:

Anonymous said...

Gefeliciteerd $ suc6!
A

Anonymous said...

Gefeliciteerd An!!
Eindelijk, wat zul je blij zijn.
Zeg, je moet toch écht een cursus doen hoor voor het rijden met een scootmobiel;-))

Anonymous said...

Dat is leuk nieuws. Ik hoop dat je er snel goed mee uit de voeten kan.

groetjes fleurvh

Anonymous said...

Super nieuws voor je schat en binnen no time scheur jij Amsterdam door hoor hehehe!
Ik zie je al helemaal gaan ;-)

Liefs Debbie