Friday, December 21, 2007

Koud he

Naar buiten kijken en een winterwonderland zien is geweldig.
Photobucket
Maar de bij behorende kou mag van mij gestolen worden.
Gisteren heb ik voor de deur van de toko op het busje zitten wachten ( ik weet het dom idee met deze temperaturen ) en echt ik had na een half uur echt dooie vingers ondanks mijn handschoenen!
Photobucket
Dus ben ik toch maar weer even in de hal gaan staan , maar dat was niet bepaald plezierig , want de meeste mensen gaan voor de open deur staan om dan pas vervolgens hun handschoenen , sjaals enz enz aan te doen en al die tijd is het daar dan een tochthok.
Snel weer naar buiten terug toen ik weer gevoel in mijn vingers had , het busje kwam toen er gelijk aan de chauffeur verklaarde me voor gek dat ik buiten zat.

Daarna hebben we 2 dames opgehaald die naar een kerstdiner moesten ...dat was iets minder want de dames hadden mopperen tot een kunstvorm verheven en het beviel ze niet dat er nog een andere mevrouw opgehaald moest worden die naar hetzelfde adres moest , gelukkig was die mevrouw heel spraakzaam met leuke verhalen over kerst & lekker eten , dus eindigden we met een vrolijke noot en ze waren ruim op tijd.

Vannacht heb ik weer heerlijk geslapen en werd wakker met een vakantie gevoel , lekker zo een extra vrije dag , de kou is wel aangenaam als je in je bedje ligt.
Vandaag ga ik nog de laatste hand leggen aan de kerstversiering , want de rendieren liggen nog in dozen en het wordt tijd dat Rudolf de eerste zijn kerstjasje aankrijgt.
Photobucket
Laterrrrrrrrrrrrrrrr!

3 comments:

Anonymous said...

IJskoud An!
Ik vind de wereld prachtig mooi, met al dat rijp aan de natuur.
Ik zag net dat er kinderen op het ijs liepen.
Ik hoop morgen te gaan.

Anonymous said...

Dat is het enige voordeel van kou dat het in je bed lekker warm is. Als kind kon ik er al niet tegen. Schaatsen is ook niks voor mij, altijd kouwe tenen gehad. Ik kan nog wel een uurtje doorklagen ik lijk die dames wel

fleurvh

Anila said...

@Molly , ik vind het inderdaad ook schitterend om te zien!
@Fleur ,nee ijs en ik zijn ook niet bepaald voor elkaar geschapen en inderdaad slaap je als een blok met dit koude weer , das heerlijk .