Wednesday, December 26, 2007

Rendieren enzo

Ik ben dol op mooses , das bekend.

Elk jaar neem ik alle tijd van de wereld om ze samen met de kerstberen op de door mij in elkaar geknutselde ombouw op de verwarming neer te stallen.
Ze vervelen me nooit en ik krijg van alle kanten dan ook moose hebbedingen , kaarten en alles wat er te koop is.
Photobucket
Voor mij hoort dat bij het kerstgevoel en ieder jaar maak ik zeker 1 plaatje van het geheel , voor anderen ziet het er altijd hetzelfde uit maar dat is dus echt niet zo.
Photobucket
Boven de spiegel hangt de moosekop en die heeft heel speciale oorbellen in.
Photobucket
Heerlijk he , al die kerstmeuk!

2 comments:

Anonymous said...

Vertel eens over die oorbellen An!

Anila said...

@ Molly , die oorbellen Hindoestaanse oorbellen ,nog van de bruiloft van mijn nichtje .