Saturday, December 29, 2007

Op pad

Gistermiddag ben ik naar Ikea geweest.
Photobucket
DE plek bij uitstek om te oefenen , tussen de mensen door , met alle door elkaar shoppende medeburgers en de opgestapelde waar.
Ik heb zeer op mijn gemak heel Ikea doorkruist ; boven & beneden en me verbaasd over de mensen die je zien aankomen en toch nog voor de scoot springen of die rustig in het pad blijven staan terwijl ze je aankijken.
Erom gelachen , dat leek me de beste manier , ergenissen horen niet bij een freedom rit.
Gekocht heb ik haast niets , een burolamp , waxinelichtjes en batterijen.
Photobucket
Genoten heb ik wel , van de drukte , de gezelligheid en van mijn kind in actie tijdens haar werk.
Daarna ben ik naar de Poort gereden en heb er een rondje gemaakt , de boel verkend.
Geen enkele winkel in geweest , niets gekocht maar met een zeer voldaan gevoel naar huis getufd.
Photobucket
De deur beneden .....die heb ik niet alleen genomen , ik heb aangebeld bij de buren , dat was een betere optie.
In de hal boven heb ik wel Scooty geparkeerd zoals het hoort , met de wielen tegen de glazen wand waardoor je makkelijk bij de voordeur kan , gisteren moest iedereen erover klimmen.

Ik leer het wel , met geduld en beleid.
Vandaag ga ik natuurlijk weer op stap.

3 comments:

Anonymous said...

kom je een eer naar zoetermeer tuffen?;-))

Anila said...

@Molly ..bietje ver , vorlopig hou ik het nog netjes bij mijn eigenste wijk.
Ik maak elke keer een groter rondje.

jennifer black said...

Crazy--I've been in two Ikeas lately--in Texas (Dallas and north of Austin). It takes about 3 hours to go through these fabulous stores. And, of course, I don't come away empty handed....

jb