Wednesday, December 12, 2007

Storingen

Wat kan dat lang duren ....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Een storing of probleem doorgeven aan een service verlenend bedrijf heb je meestal al snel gedaan .....als je de klachtenlijn bereikt.
Dan moet je vaak een afspraak maken , tuurlijk op een dag en tijd die je helemaal niet uitkomen , maar dan kan de monteur bij u langskomen.
Als dan de monteur is geweest , is het geen garantie dat de klacht of het probleem dan verholpen is ; oooooooooooooo neen.

U gaat dan over naar de volgende stap : er moeten onderdelen besteld worden en dan nemen we contact met U op.
Ja ja , en iedereen voelt al aan zijn water , dit gaat lang duren.
Maar goed , je hebt geduld , wacht een week of twee en besluit dan eens te bellen.
Weer lang wachten aan de klachtenlijn , je verhaal doen , doorverbonden worden en nee , helaas de onderdelen zijn er nog niet.

Zo is mijn douchestoel nog steeds niet gerepareerd en zitten we nu al weer 2 dagen zonder verwarming of heet water , je raakt er bijna aan gewend.

Gisteren werden we tot onze grote verbazing verblijd met het bericht dat de stoel en de verwarming deze week nog aan de beurt zijn .
Wonder boven wonder komen beide monteurs op dezelfde dag.

En gelukkig moet ik werken en heeft Ruud dus huisarrest.
Dus hoef IK niet te zitten wachten ;-)

2 comments:

Anonymous said...

en Ruud, zijn ze al langs geweest?;-))

Anonymous said...

Oh ja storing is heel vervelend, gebeurd hier ook bij regelmaat (dat de stroom uitvalt) met name.Wel warm water maar dat is ook alles. Ik houd ook me hart vast voor wat deze winter brengt na de storm van vorig jaar 2 weken voor kerst, 8 dgn zonder stroom door een grote storm.
Jacqueline