Thursday, December 20, 2007

de volgende dag

Is gelukkig minder erg.

Het is me gisteren alleszins meegevallen , niet dat ik nu fluitend naar mijn werk ga maar de grootste obstakel is genomen.
Ik heb wel extra vrije dagen geplanned , ach in deze tijd van het jaar kan ik ze heel goed gebruiken.

Gisterenavond was het wel reuze gezellig , want er waren nogal wat meiden om me heen , Ruby , Rudya , de vriendinnen , het werd iets later dan zou moeten maar ik heb wel heerlijk in een ruk doorgeslapen , prima nacht gehad.
Photobucket
O , ik ben ook erg verrast , Mieke mijn collega was op vakantie naar Madeira en ze heeft liefst 4 bolo de mel`s meegenomen voor me , 2 die ik besteld had en 2 van Lena , die ook nog oreos voor me stuurde omdat ze weet dat ik er dol op ben.
Lief he , Lena is en blijft een van mijn lievelingsnichten.
Ik hoorde wel dat ze steeds meer last van de verdraaide reuma krijgt , rot is dat.
Jammer genoeg is de begeleidende brief in het vliegtuig blijven liggen in het boek dat Mieke las , maar dat vergeef ik haar graag ;-)
Photobucket
Zaterdag ga ik aan de slag met Cynthia aan de viadoe en dan heb ik kerstgebak uit beide mijn ouderlijke culturen......grappig idee.

6 comments:

Anonymous said...

IK LUST OOK BOLO!!!!!!

Anonymous said...

Het ziet er lustopwekkend uit An!

Anila said...

@ Zussie..
En dan te bedenken dat ik er 4 heb en niemand anders het lekker vindt!
Als het kon stuurde ik je gelijk een.
@Molly , ik vind het echt heel erg lekker , beiden trouwens ;-)

Bieke said...

al versta ik toch wat anders onder 'lustopwekkend' hoor...

Anonymous said...

ja bieke, ik ook hoor! :)

Anonymous said...

Ik niet, ik heb niets meer met anders soorten lusten;-)))