Friday, May 02, 2008

Mankpoot

Echt weer iets voor mij!

Heb ik vakantie en kan ik mijn gang gaan , krijg ik de ergste reuma-aanval sinds jaren...
Photobucket
Mijn voet is heel erg dik , mijn middelvoetsgewrichten zijn zeer zeer pijnlijk en ik kan nauwelijks staan , geen pijnstiller tegen gewassen.
Gisteren had ik zo een gezellige dag , heerlijk gekookt en enorm genoten van Cynthia` bezoek , zodat het pas tegen het eind van de dag tot me doordrong wat er zo een pijn deed in mijn voet.
Rotnacht gehad en ik vrees dat het veel liggen zal worden.

Natuurlijk is het prachtig weer :-((

Update:
Vele pijnstillers en uren slaap later is de pijn onder controle , de voet helaas nog dik.
Nu hopen dat het vandaag zo slinkt dat ik vanmiddag de deur uit kan!

5 comments:

Anonymous said...

Owww wat rot An. Ziet er pijnlijk uit. Hopelijk kan je het zonnetje op je balkon pakken? Hopelijk knapt het op miraculeuze wijze heel snel op. Waardeloos zeg. :-(

Bieke said...

Ai Anila, dat ziet er niet erg fijn uit :-(...

Hopen maar dat het snel weer beter wordt.

Zit het erin om op je balkon toch nog van de zon te kunnen genieten?

Anonymous said...

Ramen en deuren open en TOCH genieten van het mooie weer. Laat je niet kisten! Vergeet de pijnstillers niet, want die zijn het verschil tussen je rot voelen of niet.

Anila said...

@ Eve , Bieke en Zus...
Nou ik heb de hele dag in bed gelegen en pijnstillers geslikt.
De pijn is nu uit te houden , de voet ziet roder dan ooit...
Ik hoop dat het morgen echt over is...soms kan het namelijk heel snel gaan als het weer stabiliseert en de weersverwachting zegt dat er echt mooi weer aankomt!

Anonymous said...

Ja ik hoop het maar
fvh