Sunday, May 25, 2008

Week einde

Wat is dat toch een heerlijk moment.

Niets moeten , tijd voor jezelf , leuke dingen doen.
Ik heb er gisteren echt van genoten.
Photobucket
Mijn tocht startte op de Poort , op zoek naar een dect-telefoon , het liefst een met 3 extra handsets , voor iedere kamer een foon want ik word gek van het gedoe dat het steeds ergens ligt waar ik het niet vinden kan.
Op advies van een van mijn neven die ik tegenkwam ben ik bij BCC gaan koekeloeren en dat heeft me een mooie opgeleverd en zeker 40! euro goedkoper dan de mooiste die ik op het net gezien had , mooi meegenomen dus.
Photobucket
Vervolgens ik ben een pakketje gaan posten voor Hannie , nou ja voor de baby dan ; ik was van plan alles netjes stuk voor stuk in te pakken zodat er iedere dag een geschenkje uit te pakken viel , maar ik wist niet of het mocht , er was geen materiaal daar om het alsnog te doen , dus .....dat ging niet door , maar het geheel is nu op reis naar de bestemming.
Photobucket
Toen ik daar zat , belde mijn andere nichtje en ja ze zat te klussen in haar nieuwe huis en aangezien ik aan de overkant was , ben ik er gelijk heen gegaan. Het is echt een leuke woning , iets anders ingedeeld dan de mijne was en ik weet zeker dat ze er met veel plezier zal wonen.
Er moet nog aardig wat gebeuren voordat het naar haar zin is maar het begin is er!
Photobucket
De markt was mijn volgende stop , altijd al de moeite waard , maar nu met het mooie weer zo druk en gezellig , lekkere groenten gevonden , geklept met deze en gene , tsja ik woon nu al jaren in deze wijk en ken daardoor ook heel veel van de kooplui , altijd leuk om bij te beppen dus.
Photobucket
Het uitje eindigde bij de Javaanse warung , die ik pas ontdekt had en gezien de drukte , was ik een van de laatsten ;-) mezelf getracteerd op tahoe -lontong , yummie , het was ontzettend lekker !

Met een tevreden gevoel ben ik naar huis gescoot , boodschappen weggewerkt en heerlijk op de bank gehangen met een kneuterig handwerkje.
Wat een moooooooooooooie dag!

3 comments:

Anonymous said...

We kunnen niet zonder die telefoon. Bij mij is ie helaas ook vaak zoek.
Trouwens, over handwerken gesproken. Mag ik vragen wat je zoal maakt. Ik heb eind vorig jaar mijn haaknaalden weer opgepakt en ben met mijn zesde sjaal/omslagdoek bezig.

Anila said...

@Pat....wat denk je van een ........omslagdoek!!
Geweldig he, ik ben zo een fanatieke breister dat ik niet meer breien mag omdat ik last van mijn gewrichten krijg .
Als alternatief dacht ik ...haken ...maar ik moet mezelf ook hiermee afremmen , want ik mag heel graag mijn handwerk zien groeien;-)

Anonymous said...

Wat leuk!, we zijn allebei met een omslagdoek bezig. Ik had vandaag een vrije dag en inmiddels is de mijne bijna af. Alleen de losse draden moeten nog worden weggewerkt. Op naar het volgende project: een gehaakte trui uit een oude ariadne. Het wordt een beetje een verslaving, maar wel een goeie. Afgelopen weekend heb ik me aangemeld bij ravelry.com. Een juweel van een site. Ik kijk daar mijn ogen uit. Echt een aanrader als je van breien en haken houdt. Wanneer kunnen we eens een foto van je haakwerk bewonderen?