Tuesday, May 20, 2008

Zin in

Gisterenavond lag ik er wel heel erg vroeg in , al voor 20 u lag ik gestrekt.

Gewoon , niet een al te beste dag.
Het effect is wel dat ik vanmorgen vroeg wakker werd , heel erg fris en uitgeslapen , ahem , zou er dan gewoon sprake geweest zijn van slaapgebrek?

Hoe dan ook ik heb dus zin in de komende dag , mag ook wel , want het zonnetje schijnt , vogeltjes fluiten , ik ga wat foto`s maken van dat mooie plekkie en ik heb een leuke schooldag in het vooruitzicht.
Photobucket
Zou het lukken denkt u??

2 comments:

Anonymous said...

Zeer herkenbaar. Ik worstel ook met een eeuwig slaapgebrek met als gevolg dat ik altijd moe door het leven ga. Als ik dan een keertje half 9 's avonds naar bed ga merk ik dat meteen de volgende ochtend. Ik functioneer beter ik ben aardiger, fitter, ik voel me beter en daar is mijn dochter heel erg mee gebaat eigenlijk. Maar ik lig er altijd veel te laat in omdat ik van de nacht hou. Maar eigenlijk kan ik dat mij absoluuut niet permitteren.

Heerlijk dat je je weer beter voelt.

groetjes fleurvh

Anila said...

@ Fleur ,meestal lig ik er wel op tijd in , kan anders mijn aandacht niet bij de les houden.
Maar de verleiding is soms heel groot om later op te blijven , dat is echt wel zo he!