Saturday, May 17, 2008

Koeler

Sinds een dag of wat is het niet zo heet meer.
Photobucket
Ik vind dat wel lekker , even weer wat regen , frissere nachten met daarbij het vooruitzicht dat er vanaf morgen meer zonne-uren zullen zijn .
Vandaag is het wel onhandig dat het miezert , maar het zal me niet thuis houden , want de inwendige mens moet ook verzorgd worden.

Deze week bestond voornamelijk uit het wennen aan het reguliere ritme , ergenis over de opgebroken fietspaden waardoor ik steeds moet omrijden maar ook het weerzien met mijn klasgenoten en de daarbij behorende verhalen.
Gezellig is dat zeker , al krijgen we steeds meer het gevoel dat de tijd vliegt en we over 2 weken weer stage gaan lopen , daarna 6 weken vakantie hebben , 2weken weer les gevolgd door het examen.

Maar ik had nog wat plaatjes van de plas vanaf deze kant bezien.
De andere plaatjes waren van de overkant van het water , tot nu toe was ik met de scoot nog niet op deze paden geweest.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik heb trouwens door het omrijden eens goed om me heen gekeken , soms vergeet je welke mooie hoekjes er net naast de deur liggen.
Die moet ik ook nog vastleggen!

4 comments:

Anonymous said...

wat kan je koddig vertellen

fvh

Bieke said...

weet je... ik denk dat ik van de zomer toch eens een tripje naar Amsterdam moet maken... niet voor de stad (die heb ik immers al gezien) maar om met jou door die natuur te wandelen...

Anila said...

@ Bieke , gewoon doen het is ZO de moeite waard!

Bieke said...

ben je altijd thuis? of heb je vakantieplannen?