Thursday, May 08, 2008

....en dan opeens...

..lijkt het wel volop zomer!

Aan de ene kant vind ik het verrukkelijk , zoveel zon , zo groen buiten en de heerlijk warmte.
Aan de andere kant protesteert mijn lijf tegen de overdaad aan warmte in zo een korte tijd , vandaar de reuma aanval.

Gelukkig lijkt het erop alsof het nu de goede kant uitgaat.
Gisteren kon ik voor het eerst weer schoenen aan , nou ja schoenen , fake-crocs daar konden mijn voeten weer in ; maar het was dus tot mijn grote plezier wel schoeisel!
Ik had de dag ervoor de baas nog gebeld om te vragen of ik op mijn sokken werken mocht , hij moest er hard om lachen , maar ik was welkom , per slot van rekening werk ik niet met mijn voeten.

Gisteren ben ik vroeg in de avond nog een rondje door de buurt gaan maken , gewoon om er even nog uit te zijn .
Ik was even op ziekenbezoek en daarna was het nog zo heerlijk buiten.
Photobucket
Voor vandaag heb ik nog geen plannen ....ik merk wel wanneer ik de kriebels krijg en naar buiten moet , ik heb nog de vrijheid tot aan de tweede Pinksterdag ;-)

1 comment:

Anonymous said...

En jij maar genieten,he? Leve de vrijheid (en het mooie weer)