Thursday, May 29, 2008

Spijbelen

Heerlijke dag gehad gisteren.


Gewoon op tijd opgestaan en gaan werken , woensdag is nog steeds mijn werkdag in de alom bekende gezondheidstoko .
Druk , veel telefoontjes en heel gezellig bijgepraat met mijn collegas.
Tegen de middag werd het rustiger en toen kreeg ik de onrustkriebels en tegen half drie hield ik het niet meer uit en heb ik gevraagd of ik weg mocht.

Ja , hoor , het voelde als spijbelen!
Naar huis om dochterlief te verleiden tot een ijsje , niet gelukt want ze was druk aan de schoonmaak dus ben ik in mijn uppie wel langs onze wijk patatboer geweest en ben aan het water gaan zitten.
Photobucket
Daar heb ik dit gezin gespot , helaas had ik geen goede camera bij me , maar een van mijn wijkgenoten was handiger dan ik , met dank aan Jan Krabbendam .

Het was er heel goed toeven , lange perioden zon soms wat bewolking en niet benauwd door de stevige warme bries over het water.
Zoals altijd waren er genoeg buurtjes aan de wandel met of zonder hond , daardoor helemaal op de hoogte van veel wel en wee.

Wat kan spijbelen toch leuke momenten opleveren.

1 comment:

Anonymous said...

Je brengt me op een prachtig idee...