Friday, May 09, 2008

In de buurt

Tuurlijk heb ik weer van alles ondernomen.

Grappig genoeg heb ik wel alleen maar foto`s in de achtertuin genomen.
Photobucket
Bijvoorbeeld van de eerste rodondenderons , mooi he.
Ik begon met shoppen in Reigersbos en kleppen met allerlei bekenden.
Daarna heb ik mezelf getracteerd op een tochtje naar de foodstrip voor een megagrote milkshake , lekker in de zon.
Vandaar naar de Poort , meer kleppen met bekenden en genieten van de drukte , de mensen en het gewoel op de markt.
Zomers is het erg goed toeven in deze wijk , het is goed te merken dat het merendeel van de bewoners uit de tropen komt , ze genieten zichtbaar van het buitenleven!
Photobucket
Terug naar de achtertuin , het zwemwater in het park , de bermen vol fluitekruid en nog veel meer moois.
Photobucket
Photobucket
Tot slot dan de boom , mijn speciaal plekje in het park , twee weken later .
Photobucket
Mijn achtertuin blijft een bron van inspiratie!

2 comments:

Anonymous said...

Ik heb weer even meegegluurd.

fleurvh

Anonymous said...

Ik stuur je maar liever geen foto van MIJN achtertuin op dit moment. Een complete jungle, met gras hoger dan het huis.Heeft ook z'n charme hoor, als je niet denkt aan 't ongedierte dat er ongetwijfeld in huist!