Sunday, May 04, 2008

Ontsnapt!

Ik hield het echt niet meer uit binnen , hoewel de voet nog in geen enkele schoen past , ik moest er echt uit!
Met hulp van de dochter , sokken aan en karren maar.
Photobucket
Ik ben begonnen op de Poort , geprobeerd of mijn nichten er waren , de een was pierwaaien , de ander kreeg net haar zus & zwager terug uit Cuba , maar die heb ik wel gezien , stralendbruin en heel opgewekt , al waren ze wel aan een douche toe na de vliegreis.
Daarna ben ik terug naar het Park in de achtertuin gereden en ik heb me daar kostelijk vermaakt..
Photobucket
Ik heb eerst zitten sjansen met een jongeman hier bij het metrostation , het was liefde op het eerst gezicht van zijn kant ....en ik kreeg een dikke kus bij het afscheid , wat kun je nog onbevangen zijn als je 2 jaar bent ;-)
Photobucket
Op dit plaatje zie je hoe de velden zich vullen met zonaanbidders en bbknoeiers , het rook er prima.
Photobucket
Bij dit rondje langs een flat zag ik een vreemde tulp
Photobucket
Dit was zo een mooi laantje langs het water , helaas kon ik er niet al te ver overheen , maar mooi was het zeker.
Photobucket
Op weg naar huis kwam ik dit obstakel tegen , de beste kameraad , die je bijstaat met raad en daad.
Photobucket
Een kwartier wachten met dit mooie weer was niet al te erg , ze waren op zoek naar een weggelopen kind , oeps dat was niet zo best.
Photobucket
Maar mooi tussen het groen , geparkeerd voor een paaltje ...ik heb ze succes gewenst met het zoeken en ik had weer iets te vertellen!

1 comment:

Anonymous said...

Gelukkig dat je er weer op uit bent kunnen trekken vandaag!