Tuesday, May 27, 2008

Hoog bezoek

Gisterochtend was het gelijk merkbaar er hing wat in de lucht .

Iedereen was heel druk met van alles en nog wat op de opleiding en zag er gelikt uit , van de docent kregen we te horen dat er hoog bezoek kwam.
De staatssecretaris van BZ zou langs komen met haar gevolg en aangezien we de enige groep waren, die les hadden voor de Formulierenbrigade , stonden we ook op het lijstje voor de lunch.

Nou stond er een toets op het lesprogramma , maar dat werd verschoven naar de middag.
Gelukkig zaten we achter de computer een belastingoefening in te vullen en toen de groep binnenkwam en ik zat er lekker met mijn rug naar toe .
Ik loerde even over mijn schouder en ging weer door met waarmee ik bezig was .
Photobucket
Plotseling stond mv B toch naast me , ik mocht uitleggen wat ik deed en waarom ik voor de opleiding gekozen heb , enz enz , het was een leuk gesprek .
Toen ze met de student naast me sprak zag ik wel een flits maar ik heb verder geen acht geslagen op al het gedoe en ben verder gegaan met mijn oefening.
Overgins was mv B aardig en echt vol interesse.

Helaas bleek later dat er ook een cameraploeg bij was , die ik gelukkig niet gezien heb.
Ik hoop dat het de lokale tv zender was , AT5 vind ik wel oke , ik heb totaal geen zin in de landelijke pers halen.
Nu maar hopen dat jullie me niet weer beeldvullend in de aanbieding krijgen !

3 comments:

Anonymous said...

nee niks gezien van jou op tv. Hoog bezoek ik dacht de koningin aan de titel te lezen

fleurvh

Anila said...

@ Fleur , doe me een lol zeg ;-), ik vond deze dame al hoog genoeg en ik duim nog dat al dat camera gedoe voor intern gebruik was!

Bieke said...

Nou, ik hoop dat toch te zien te krijgen... Kan niet anders dan goed zijn met jou als je eigenste, nietsvermoedende zelf ;-)