Monday, May 19, 2008

Memories

Mijn nichtje heeft een appartement gekocht , haar eerste eigenste huis!
Photobucket
En dat brengt me terug in de tijd.
Ze gaat namelijk wonen in het complex waar ik dochterlief thuis bracht uit het ziekenhuis , het eerste thuis samen.
We hebben er met heel veel plezier gewoond , veel beleefd , veel aanloop en logees gehad maar zijn verhuisd toen ze zo groot werd dat ze buiten wilde spelen , dat werd een beetje moeilijk want we woonden op de 10e etage.
Wat ik heel erg gemist heb is het wijdse uitzicht en dat je op heldere dagen tot aan het IJsselmeer toe kon kijken , al die zeilen op het meer.
Of het prachtige uitzicht over de wijk met het vuurwerk tijdens de jaarwisseling , dan klommen we naar boven op de glazen loopbrug tussen 2 torens in om daar samen met buren uit beide torens het jaar in te luiden.

Ik woon al weer jaren naar volle tevredenheid in Nellestein , maar ik zal met veel plezier mijn nichtje in haar nieuwe huis bezoeken.
Veel plezier in je woning , C C !

3 comments:

Bedzz said...

Ooohhh heeeeeeerlijk...ik denk er met veel plezier en liefde aan terug die tijd. Ik zie het zeker als heel belangrijke periode in mijn leven, lekker bij An en Rudya logeren..kan er nog heimwee naar krijgen.

Anonymous said...

Ja zeker, maar je vergeet door de blauwe waas van de vliegramp te vertellen....dat was zo gezellig niet!

Anila said...

@Bedzz , je weet het , deze zomer doen we het een keertje dunnetjes over!

@ Zus , het is iets waar ik moeite mee heb om over te praten , nee de Bijlmerramp is een angel voor vele Bijlmerbelievers ...dat gaat nooit meer eruit..:-(