Wednesday, April 30, 2008

Q DAY

Dit is een zeer korte ervaring geworden.
Photobucket
Hier aan de Plas , was er echt niets aan , in tegenstelling tot mijn laatste herinneringen waren er slechts een paar aanbieders en er hing een matte stemming.
Dus op naar de Poort , maar wat een teleurstelling.
Wel veel mensen en behoorlijk druk maar ook daar was de stemming ver van feestelijk.
Photobucket
Ben dus simpelweg de super ingedoken en heb oranje donuts en koeken gehaald , daarna nog wat kattenvoer.
Ik ben nog omgereden naar Ganzenhoef , waar totaal niets te zien was.
Photobucket
Reigersbos heb ik helemaal overgeslagen , maar ik zag later op AT5 , dat het daar wel wat swingender was.
Enfin , wat ik wel gezien heb was een swingende vorstin , al was het niet lang , die had het tenminste wel naar de zin.
Photobucket
Of het nou aan het weer lag , geen idee , misschien had ik gewoon te hoge verwachtingen , maar vorig weekeinde en gisteren op de markt heb ik meer genoten.
Gelukkig is de zon de komende dagen vaker te zien!

4 comments:

Anonymous said...

Ik zat nog even met het plan om naar Amsterdam te gaan Museumplein leek me wel cool.

Mijn dochter heeft de hele middag met de ponyclub rondjes gelopen met een pony in het park voor de kleintjes.

Mijn queen day geef ik een 7

Anonymous said...

Ook hier alles wat mat, ben even de stad in geweest en werd gék van de drukte!

Anonymous said...

Wat je beschrijft is mijn algemene indruk. Volgens mij is het leuk als je naar a'dam gaat, of utrecht - maar voor de rest is het braderietje, zuipen en achter elkaar aan sjokken.
Jammer dat het tegenviel - aan de bright side - je hebt kennelijk niet zo veel gemist tijdens je scootloze jaren. ;-)

Anila said...

@Eve , zelfs Mokum viel tegen , dochter en aanhang zijn naar het centrum geweest en waren binnen 2 uur terug , sfeerloos en heel veel dronken touristen , dussssssssssss het was gezellig hier thuis ;-)!