Sunday, April 20, 2008

Babyshower

Het idee kwam van Rehna en was te goed om niet uit te voeren , dus door Conny en Erica uitgewerkt. Die twee zijn ondertussen heel erg goed in het organiseren.
Photobucket
Erica heet iedereen welkom op de party en het feest kan beginnen
Photobucket
Grote lol en de ene opdracht na de ander moet worden volbracht..
Photobucket
De tafel vol geschenken van de gasten en een attentie voor de gasten.
Photobucket
De gasten , het paar , voor elk wat wils , iedereen kreeg een act toegewezen
Photobucket
Photobucket
Photobucket
De regels van het spel?Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Of snapte u het wel?
Photobucket
Photobucket
De pinata wil niet stuk...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik vraag toch af wat de opdracht is ..
Photobucket
Waarom moet ze zo lachen , die Rohani heeft echt vette pret
Photobucket
Het was een erg geslaagde avond en wat had ik er graag bij willen zijn!

1 comment:

Anonymous said...

Ook hier in de US is een baby shower veel voorkomend. Voordat ik hier woonde wist ik van het bestaan nog niet af. Inmiddels heb ik ook een echte Amerikaanse baby shower mogen meemaken.....Valt niet mee spelletjes in tweede taal met de baby artikelen die ik hier niet mee nodig had toen ik hier kwam wonen.haha Maar het was een ervaring rijker
Jacqueline