Tuesday, April 29, 2008

Oranje

Morgen is het zover
Photobucket
En voor het eerst sinds jaren ga ik me weer in het gewoel begeven.

De lol van het feestgewoel is me vergaan toen dochterlief 2 was en ik met man , kind & zus vast ben komen zitten in de mensenmassa , sindsdien vermijd ik dat soort situaties.
Hier in de buurt rond de Plas ging ik nog wel rondlopen ; low and behold , zelfs een keer of twee ben ik er gaan zitten met het kind om spullen te verkopen , maar sinds ik slechter begon te lopen , zat dat er ook niet meer in.

Dit jaar heb ik natuurlijk de blauwe stormram , Scooty , daarbij heb ik er gewoon weer zin in , weer of geen weer ik ga erdoorheen , in de mensenmassa en genieten van oranje.
Leve de koningin!!

4 comments:

Anonymous said...

Heel veel plezier en geniet, ook meteen een beetje voor mij. Dit feestje mis ik wel.....als ik het allemaal zo weer op internet lees.
Groetjes, Jacqueline

Anonymous said...

Veel plezier.
Wij houden het rustig morgen. :)

Anonymous said...

Leve de koningin:)

fleurvh

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.