Friday, April 18, 2008

Aanrijding

Amsterdam Zuidoost -Van onze verslaggever ter plaatse.


Hedenmiddag vond er een bizar ongeluk plaats op het fietspad in Amsterdam ZO ter hoogte van de Koninkrijkszaal der Jehova getuige.
Een dame op een scootmobiel werd frontaal aangereden door een groepje fietsers waarbij een fiets met berijder onder de scootmobiel terecht kwam.
Photobucket
Aanvankelijk zag het er zeer heftig uit , maar het doet mij genoegen u mede te delen dat de fietser , zijn bijrijder en de dame op de scootmobiel met een zeer heftige schrik vrij kwamen.
De fietser bleef maar roepen " Ik heb u echt niet gezien ,mevrouw" wat de dame op de scootmobiel de opmerking ontlokte dat ze die opmerking nog maar zelden in haar leven gehoord had.
Photobucket
De dame denkt er hard over na om ook maar zo een vlaggetje aan haar vehikel te bevestigen opdat ze niet meer over het hoofd gezien wordt in het vervolg.

De fietser bood overgins zijn welgemeende excuses aan.

5 comments:

Anonymous said...

Ben blij dat je de humor van het geval (achteraf)kan inzien!!
Gelukkig maar dat het zo afliep.
En praat nu maar over onbeleefde jongeren!

Anila said...

Ja , dat duurde wel even voordat ik erom kon lachen , ik sta nu stijf van de pijn van de klap en zie aldoor dat jong onder mijn scoot liggen , daar ben ik nog akelig van.
En ik geloof oprecht dat hij me niet gezien heeft, hoe raar dat ook moge zijn!

Bieke said...

gelukkig is het nog goed afgelopen Anila, 't had erger gekund

hopelijk gaat de pijn snel over!

Anonymous said...

Zo, dat is schrikken An!!!
Zeker sijf vandaag?
Hoe is het met de mobiel?

Anila said...

De scoot is van steviger makelij dan ik , spierpijn heb ik echt wel gehad, de scoot had niets!