Tuesday, April 22, 2008

De achtertuin

Zondag was het zulk schitterend weer dat ik de verleiding niet weerstaan kon , ik ben met de camera een rondje in de achtertuin gaan maken.
Photobucket
Tuurlijk is de achtertuin een zeer ruim begrip maar als je naast zo een schitterend park woont , weet ik er geen betere naam voor.
Hoewel er nu gekozen is om het park te laten verwilderen , het werd te duur in onderhoud , blijft wel te zien dat het ooit met zorg is aangelegd.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
In deze tijd van het jaar is het uitbundige jonge groen prachtig om te zien..
Photobucket
Of zo een bomenlaan , waar de blaadjes nog aarzelend te voorschijn komen ,
Photobucket
Photobucket
Later in het jaar is het zo een prachtige schaduwplek op heel hete dagen.
Photobucket
Voor mij is dit een heel speciale plek in het park , deze boom net in de bocht van het pad.
Photobucket
Photobucket
Mooi he , mijn achtertuin , snap je nu dat ik prima kan leven zonder tuin?

2 comments:

Bieke said...

ik blijf het maar niet te vatten vinden dat dit Amsterdam is!

Anonymous said...

Ik herken het park. Ik heb daar weleens hardgelopen, een rondje Gaasperplas.