Saturday, April 26, 2008

VAKANTIE

Dat heb IK !

Photobucket
En ik vind dat ik het verdien ook.
De laatste weken zijn enorm druk en hectisch geweest , stage lopen, al die indrukken verwerken , stage opdrachten maken , verslag schrijven en sinds maandag weer gewoon terug op de opleiding.
De stage nabespreken en gelijk de nieuwe opdrachten krijgen , tijdsplanning aanhoren , verhalen over het examen in september , verslagen en werkstukken die voor dat tijdstip ingeleverd moeten zijn , suggesties over de verslagen , en en en
STOP!!

Ja ja ik weet het tussendoor hebben we nog 6 weken "vrij" in de zomervakantie , maar dat is voor mij niet zo , want dan ga ik juist extra werken bij mijn andere baas en op het moment dat ik daar vakantie geplanned heb ....start het examen.

Dus ik ga genieten , twee weken - 1 dag , die wel voor de baas is ,van de vrije tijd , tijd die van mij en mij alleen is.
Misschien schrijf ik zelfs wel wat vaker hier.

Vakantie , ik ben er aan toe.
Photobucket
Ik ben gewoon rond huis en balkon maar ik wens iedereen een fijne tijd toe ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Heerlijk An!
Geniet ervan, tis prachtig weer!