Friday, November 16, 2007

Stilleven

In de fotomappen van Ruud vind ik van alles.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Deze vind ik zo mooi omdat hier echt het accent op de details valt en krijg een grote lach op mijn gezicht als ik aan het verhaal van de octupus denk.
Ruud heeft toen ze een keer met paps in Duitsland was 2 blauwe glazen beesten gekocht , de octupus en een krokodil en ik mocht kiezen ....maar ik zal nooit de teleurstelling op het smoeltje vergeten toen ik de octopus koos , ze was er zo van vertuigd dat ik de krokodil zou kiezen !
De draken heb ik van Cindy gekregen en die zijn ook heel prachtig een tweeling nog half in het ei.
Maf toch , dat bijna elk object zijn eigen verhaal heeft.
Het bolletje met de gouden versiering is een waxinelichtjes houder , die heb ik wel zelf gekocht en het past prima in dit klein stilleven.

5 comments:

Bieke said...

Dit is waarlijk een prachtige foto!
Het lichtspel is schitterend.

Anonymous said...

Ik heb ook een aar van die stillevens staan An!
Die octopus vind ik heel leuk.
Waarom koos je de krokodil niet?

Anila said...

@Bieke ,ja he , mooi licht is er meestal in dit huis..
@Molly , opgegroeid in de tropen ..is een corc niet bepaals een favo dier!

Anila said...
This comment has been removed by the author.
Bieke said...

Ja An, dat kan wel zo zijn, maar het is de kunst om dat ook nog eens zo prachtig vast te leggen...