Saturday, November 10, 2007

Reis 4

Een kleine zijstap verder mijn kamer in
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dit is het zenuwcentrum van mijn blog ..het toetsenbord waarop ik al mijn berichten rammel , eentje waarop ik onder alle omstandigheden op kan werken.
Door de reuma heb ik vaak moeite op een gewoon toetsenbord te typen en deze is ideaal , de toetsen staan verder uit elkaar en daardoor kan ik het ook goed gebruiken als mijn vingers opgezwollen zijn.
Het voordeel is ook dat de aanslag op dit bord heel licht is dus veel minder pijnlijk.
Rond mijn pc is het een rommeltje , en hoe ik mijn best ook doe , dat blijft het alle systemen ten spijt ...maar het is gewoon handig om al die troepjes bij de hand te hebben en de hulp mag ook beslist er niet schoonmaken , dat doe ik zelf wel en dan schift ik gelijk wat verder mag naar de mappen of vuilnisbak.
Er staat nu ook al een poos een trouwkaart , oja ik moet ook nog iets doen voor de bruiloft!
Tuurlijk kan ik ook niet zonder de foto ..niets is grappiger om daar naar te kijken als ik geen inspiratie hebt ...op de een of andere manier weet ik gelijk weer hoe ik verder moet.

Zo , dat was het weer voor nu , wie weet wat ik nog meer bedenk!

3 comments:

Anonymous said...

Hé dat is handig zo'n toetsenbord waar de toetsen verder uir elkaar staan!
Zou ook iets voor mij zijn

Anila said...

@ Het is effe wennen omdat je voor iedere hand een eigen helft hebt maar dan is het een pure zegen voor je handen.
Ik zou niet anders meer willen!

Anonymous said...

Ik heb een laptop nu, maar dat toetsenbord vind ik vreselijk.
Hoevaak ik wel geen letters goed aanklik??
Pfffffffffffffffff