Monday, November 12, 2007

Reis 5

Of moet ik het reisdag 6 noemen ?
De billen hangen namelijk ook in de kamer.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Voor vandaag heb ik mijn oog op het grootste object in de kamer laten vallen , de boekenkast.
Toen we hier in dit huis kwamen wonen , hadden we zoveel boeken dat de kast van wand tot wand liep met een toog boven de deur en er stonden vrijwel geen boeken van mij in , behalve de echte literatuur want er was simpelweg geen plaats voor.
In elke slaapkamer hadden we toen ook nog iedere een enorme kast vol boeken , ook in die van het kind.
Ondertussen is die door de verhuizing van exgenoot aanmerkelijk geslonken en staat er nu ook wat prullaria ;-) in , maar eerlijk is eerlijk ook omdat ik niet meer bij de bovenste planken kan komen waardoor er heleboel boeken naar andere plekken in het huis verplaatst zijn , met name de boeken die dochterlief en ik steeds herlezen.
De televisie heeft er ook een plekje en zoals duidelijk te zien is , hebben we een oud beestje , zo belangrijk vinden we de kijkkast ook weer niet.
Eigenlijk kijk ik het meest naar de televisie via de pc.

Maar ooit , wil ik weer een kast van wand tot wand ...alle boeken op een plek!

2 comments:

Anonymous said...

Ik wil eigenlijk geen boeken in de kamer;-))
Er staan er nu zo'n 60 denk ik, en ik vind het wel genoeg.
Als een oud beestje het nog doet , gewoon laten staan An!

Anonymous said...

Ik gooi meestal boeken weg.

fleurvh